dilluns, 8 de juliol del 2013

Relats a recer d'una guitarra, a Cornudella de Montsant

Dissabte passat, dins de la 6a Jornada Literària de Cornudella de Montsant, vaig poder mostrar el nostre petit recital Relats a recer d'una guitarra, al meu poble.
Dalt de l'escenari de l'Íntim, acompanyat, bressolat, per la companyia del David Espinós i la seva guitarra, vaig perdre una mica la consciència del que estava fent, i això en part va ser bo, perquè en cas contrari m'hauria emocionat en excés.
Sempre se'm posa un nus a la gola en determinats fragments dels meus contes, quan els llegeixo al so de la guitarra, i temia seriosament que davant del meu poble, el nus acabés guanyant. Però me'n vaig sortir prou bé, i ara em queda la resta de la meva vida per gaudir el record.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada