diumenge, 23 d’octubre del 2011

L'inici

Ahir vaig donar el tret de sortida a un nou projecte que carrega les meves il·lusions. A l'estudi del músic tortosí David Espinós, vam començar a assajar la lectura musicada d'alguns dels meus relats. Tot va resultar d'una fluïdesa extraordinària gràcies al seu talent, i la música brollava de la guitarra amb naturalitat al pas dels meus contes, com si sempre haguessin conviscut, com units per sensibilitats germanes.
La nostra primera actuació serà el proper dissabte, 29 d'octubre, a Arnes, a partir de les 19.00.
David vol entrar amb la seva música a les biblioteques, jo vull sortir-ne amb els meus contes i tastar nous espais. La col·laboració, segur, ens farà eixamplar les nostres fornteres.
Restem a la vostra disposició si voleu escoltar-nos.
Si escolteu el David en aquest vídeo, per exemple, entendreu que estigui tan content.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada